اب را گل نکنیم...

زندگی خالی نیست، مهربانی هست ، سیب هست ایمان هست،...

اب را گل نکنیم...

زندگی خالی نیست، مهربانی هست ، سیب هست ایمان هست،...

دلنوشته های یک دخترمسلمان ایرانی ،
از آرزوها ، علایق ، اهداف، خوشیها و سختیهای زندگی ام مینویسم...

بایگانی

چرخ فلک

يكشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۶، ۰۶:۵۰ ب.ظ

یروزایی خسته میشم، دوست دارم خدا بغلم کنه...

میدونی؟ ادمایی مث من فرصت اشتباه دوباره ندارن، نباید کارهای بد قبلی رو تکرار کنن...

من باید تمومش کنم ...باید تا اخرش برم

بعد بگم سخت بود اما من انجامش دادم، خدایا کمکم کن

  • دختر کویر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی